Monday, November 2, 2015

COD set berpantang shaklee dan pos Ostematrix

Alhamdulillah,walaupun hari ni jadual terlalu padat tapi sempat jugak saya COD set berpantang dan Pos barang customer.                                 
Set Berpantang shaklee terdiri dari
1.Sustained Release Vita C 
2.Vitalea
3.B Complex
4.Zinc
5.Ostematrix
ESP juga merupakan item yang terdapat dalam set berpantang.Tapi customer ni tak ambil ESP,so kita ikut apa yang custmer nak.
Lepas Cod set berpantang saya terus ke pejabat pos untuk poskan Ostematrik.Memang dah di jangka mesti ramai orang.Mulanya rasa nak balik je,tapi macam rasa bersalah pulak sebab customer mengharap sangat agar dapat di poskan secepat mungkin.Pujuk hati,tunggu gak giliran dengan penuh sabar...Alhamdulillah dipermudahkan,sebab banyak no.yang dipanggil tak bertuan.hehe..Customer ni order ostematrix sebab kaki dia kebas-kebas.
#codseksyen7
#poslajuseremban


Untuk mendapatkan produk-produk shaklee saya sedia membantu.
Hubungi saya
awaza ns
Shaklee Independent Distributor
[ID No : 887384]
Mobile/Whatsapp:0126524529
Emel:awaza_ns@yahoo.com
Penghantaran terus/COD ke Sekitar Klang, Meru,Kapar,Seksyen 7, dan Pengedar Sah untuk Seluruh Malaysia.

   



2 comments:

  1. shaklee mmg product yang bagus...saya pun seorang pengguna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann..Cik siti yang indah,tq kerana sudi singgah dan tinggalkan komen.

      Delete

 
full design blog:jiakreatifelt