Wednesday, August 26, 2015

Shopping barang shaklee..3

Assalamualaikum sahabat-sahabat saya yang saya sayangi,semoga anda semua dikurniakan kesihatan yang baik.Dah beberapa hari cuba order shaklee online tapi tak berjaya jugak.Akhirnya hari ni pergi jugak HQ shaklee..Sib baik hari ni en.suami cuti,mintak jasa baik dia tolong hantarkan.hehe.
Inilah hasilnya,produk untuk kurus ada,untuk cantik ada,untuk tenaga ada,untuk kesihatan mata pun ada.Terima kasih pada semua customer yang tak jemu-jemu order shaklee dengan saya.Opssss...lupa pulak..
Nak share message dari customer yang beli performance drink untuk suami dia yang kena denggi hari tu..Nanti saya share macam mana nak jadi ahli shaklee pulak ek.Tak rugi jadi ahli,sebab walaupun hanya nak makan sendiri je,kita dapat beli pada harga ahli.


Ni pulak barang yang saya beli tadi.

Untuk mendapatkan produk-produk shaklee saya sedia membantu.
Hubungi saya

awaza ns
Shaklee Independent Distributor
[ID No : 887384]
Mobile/Whatsapp:0126524529
Emel:awaza_ns@yahoo.com
Penghantaran terus/COD ke Sekitar Klang, Meru,Kapar,Seksyen 7, dan Pengedar Sah untuk Seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

 
full design blog:jiakreatifelt