Friday, March 6, 2015

Majlis pengiktirafan dan motivasi Shaklee


Assalamualaikum semua..Baru berkesempatan untuk menulis tentang majlis pengiktirafan dan motivasi shaklee yang mana saya di jemput sebagai salah seorang penerima pengiktirafan di atas pencapaian saya sebagai supervisor.
Saya akui memang tiada jalan pintas untuk terus berjaya.Langkah demi langkah dan dugaan demi dugaan yang saya telah tempoh sepanjang penglibatan saya dalam bisness shaklee ni.Adat berbisness,kadang-kadang buat hati rasa gembira..gembira bila ramai customer yang order barang dari kita..tapi memang ada kalanya rasa kecewa,rasa down,rasa macam tak nak buat terus pun ada.hehe.tapi bila saya rasa down,rasa give up tang tu lah ada orang order barang,ada orang yang contact nak jadi ahli,menjadikan saya bersemangat semula.Bila rasa down,kecewa,give up pada allah saya mengadu.Masih jauh lagi perjalanan saya untuk sampai ke Puncak.Tapi..saya akan teruskan usaha untuk lebih berjaya lagi.semoga ini menjadi asbab untuk saya terus berjaya dalam bisness shaklee.Saya berdoa supaya allah terus memberkati dengan segala usaha yang saya laku kan untuk terus maju lagi dalam bisness shaklee ni.
Date : 1 March 2015
Venue : Sunway Resort Hotel.


Sekitar majlis ini saya tertarik dengan motivasi yang master ni bagi.Seronok dengar cara beliau bagi motivasi.Umur baru 28 tahun.mudakan dah ada income dan kerjaya yang sangat membanggakan.Ayat yang saya tak boleh lupa bila beliau cerita mula-mula beliau terlibat dalam bisness shaklee.Masa belajar beliau ni tak suka dengan MLM.Kalau ada orang ajak masuk buat bisness MLM dia cukup menyampah katanya.Sampailah beliau jumpa mentor beliau yg perkenalkan shaklee pada beliau.Sejak dari situ dia dah mula jatuh cinta dengan shaklee.
orang kelate ni..hehe.

Macam mana nak jatuh cinta dengan shaklee?mestilah kita guna produk shaklee dulu kan.Kalau dah jatuh cinta dengan produk shaklee automatik kita jatuh cinta nak buat bisness shaklee pulak.hehe..Jom kawan-kawan,adik-adik,kakak-kakak,abang-abang kita buat income dengan mendaftar sebagai ahli shaklee.

Hubungi saya
awaza ns
Shaklee Independent Distributor
[ID No : 887384]
Mobile/Whatsapp:012 6524529
Emel:awaza_ns@yahoo.com
Penghantaran terus/COD ke Sekitar Klang, Meru,Kapar,Seksyen 7, dan Pengedar Sah untuk Seluruh Malaysia.

Anda juga boleh hubungi SID anda
Mohamad Said/Rohana
ID:1180008
Mobile/Whatsapp:019 3371530/019 3371430
COD Sec 19 dan sekitar Shah Alam

Fezawani
ID:910931
Mobile/Whatsapp:013 6339152
COD Sekitar Puchong dan Sec 18 Shah Alam

Zuhaidah
ID:1183030
Mobile/Whatsapp:018 3163808
COD Sekitar Meru

Ratnaliza
ID:917912
Mobile/Whatsapp:019 2708522
COD Rantau panjang Klang.



No comments:

Post a Comment

 
full design blog:jiakreatifelt