Wednesday, December 31, 2014

Promosi hebat

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
Selamat menyambut tahun baru 2015.Semoga tahun ni memberi kebaikan dan keberkatan dalam kehidupan kita.
Seperti yang kita maklum penutup 2014 telah memberi kesan yang amat perit di mana negara kita telah ditimpa musibah banjir.Ingin saya rakamkan rasa sedih dan salam takziah saya kepada saudara2 kita yang ditimpa musibah ini.Sama-samalah kita kirimkan doa supaya saudara-saudara kita itu tabah menghadapi ujian allah.Allah maha mengetahui.Bagi yang terselamat..sama-samalah kita membantu untuk meringankan beban mereka.Allah beri peluang untuk kita bersedekah.Betapa sayangnya allah pada umatnya.
Alhamdulillah kita diberi kesempatan untuk memasuki tahun 2015.Apa azam ye..hehe.Jom kita sama-sama berazam untuk memperbaiki lagi amalan kita.Semoga kita semua mendapat redha allah.
Tahun baru azam baru..Shaklee pun ada buat promosi baru ni..ha..yang nak cuba ceburi bisness shaklee dan nak dapatkan membership free..Jom..Jom pm saya.
Saya akhiri coretan kali ini dengan mempamerkan promosi dari shaklee.hehe.
Pisttt...Jangan lepaskan peluang ni.Tak beli rugi tau...
Hubungi saya
awaza ns
Shaklee Independent Distributor
[ID No : 887384]
Mobile/Whatsapp : 0126524529
Emel:awaza_ns@yahoo.com

Penghantaran terus/COD ke Sekitar Klang,Meru,Kapar,Seksyen 7, dan Pengedar Sah untuk Seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

 
full design blog:jiakreatifelt