Monday, March 24, 2014

Gandingan Mantopp..ESP Combo Set

Ramai di antara kita yang tak suka telan banyak-banyak vitamin..Kalau ikutkan saya memang nak ambil semua produk shaklee ni..tapi tak laratlah pulak nak ikut jadual pemakanan vitamin-vitamin ni.So apa yang saya buat saya makan selang-selang,kecuali Vitamin C dan GLA memang saya ambil hari-hari.Kenapa saya ambil Vitamin C hari-hari?sebab Vitamin C ni kan untuk meransang pembentukan kolagen,jadi untuk memastikan kulit saya sentiasa ada kolagen kenalah amik Vitamin C kan?Kalau nak kulit sentiasa gebu dan awet muda ambil SET D.
GLA pulak untuk memastikan kestabilan hormon,maklumlah wanita selalu mengalami ketidakstabilan hormon kan?hehe.. kalau ada masalah kulit berjeragat dan jerawat saya cadangkan anda ambil SET B.
STRESS...stress juga boleh menyumbang kepada ketidak stabilan hormon dan boleh menyebabkan kulit berjerawat..untuk atasi masalah ni saya cadangkan anda ambil SET A.
Dan kalau kulit anda tiada masalah dan bukan jenis kulit berminyak saya cadangkan SET E.pengambilan vitamin E secara konsisten dapat membantu untuk mendapatkan tekstur kulit yang cantik.Membantu menghilangkan parut dan jeragat.
Untuk detoks SET C jadi pilihan

ESP..ESP..ESP..owhh..(our best seller) untuk memastikan vitamin-vitamin ni diserap seoptimum yang boleh seharusnya ESP menjadi pilihan yang sangat tepat.Ditambah lagi protin merupakan bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu,jadi dengan pengambilan ESP dapat meransang pembentukan semula kulit dan otot sekali gus dapat melambatkan proses penuaan.
Untuk memudahkan anda buat pilihan,saya datangkan ESP Combo Set ni untuk anda..
Jom pilih yang mana satu idaman anda..semua set ni hebat-hebat belaka dan mampu membuat kulit anda sentiasa gebu dan remaja..


Hubungi

Pengedar Sah Shaklee

Call/msg/whatsapp 012 6524529

FB     : awaza_ns

Email : awaza_ns@yahoo.com
Penghantaran terus/COD ke sekitar Klang,Meru,kapar,Section 7 dan pengedar sah  seluruh Malaysia
**Jom Sihat**

No comments:

Post a Comment

 
full design blog:jiakreatifelt